zondag 30 maart 2014

Drieluik

Hallo Allemaal
Wat  leuk dat  even een bezoekje komt brengen op mijn blog.
Allereerst wil ik iedereen die een reactie heeft gegeven op mijn vorige kaart
 hartelijk bedanken.
De laatste tijd heb ik niet zoveel gedaan maar wel druk geweest met andere dingen.
Ik heb ook weer onderzoeken gehad en de uitslagen waren gelukkig goed.
deze keer heb ik een drieluik gemaakt met het prachtige papier van Maja Design. Ik ben benieuwd hoe jullie het vinden.
Ik wens iedereen een gezellige en zonnige zondag toe.
 Liefs Trudy

Hello All
What fun that will make a visit here on my blog.
  First, I want everyone who has given a response to my previous card
  thank.
Lately I have not done much but have been busy with other things.
I've also had inquiries and the results were thankfully.
this time I made ​​a triptych with the beautiful paper from Maja Design. I'm curious how you like it.
I wish everyone a warm and sunny Sunday far.
Hugs Trudy

13 opmerkingen:

  1. Oh wauw Trudy wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, zo mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trudy,
    Fijn om te horen dat je goede uitslagen hebt gekregen, hoop voor jou dat het zo goed blijft gaan..
    Je 3-luik is schitterend,mooi papier en zó mooi afgewerkt, mijn complimenten..geniet van 't mooie weer..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hvor er det smukt og kreativt,jeg elsker også majas papir. Knus morkaren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie drieluik. Je hebt prachtig papier gebruikt en het vakje met label in het middelste vak is een leuk idee. Een chique geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Trudy!! Wat ontzettend mooi zeg. Ja, dat Maja Design papier is zeker ontzettend prachtig!! Gewoonweg genieten! En wat fijn dat de uitslagen goed zijn!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Trudy, wat fijn dat je goede berichten hebt gekregen na je onderzoeken. Blijft toch spannend...Ik heb je 3-luik uitgebreid bekeken in de vergroting en vind het schitterend wat je met dit mooie papier hebt gemaakt. De pocket met tag in het middelste paneel is erg leuk evenals de mooie bloemen, vlinders en andere versieringen. Genieten is dit...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Trudy,
    wat een gave kaart (drieluik )
    Het mooie papier ,plaatje ,samen een mooi geheel.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh what a wonderful beautiful card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat de uitslagen goed zijn! Je drieluik kaart is een plaatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, prachtig drieluik heb je gemaakt, met mooi papier en mooie details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig drieluik Trudy!!
    groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een opluchting zal dat weer geweest zijn, het blijft altijd spannend die controles maar fijn dat alles goed gaat!!
    Je drieluikje vind ik beeldschoon!
    Super mooi gemaakt!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je m'n blog kom bezoeken ,
en heel hartelijk bedankt voor de lieve reacties.

How nice that you come visit my blog, and thanks for the nice comments.

Liefs Trudy