woensdag 9 januari 2013


Hallo Allemaal,
Eerst wil ik jullie bedanken voor de leuke berichtjes die jullie steeds sturen BEDANKT wat een regenachtig weer he vandaag, dus heb ik lekker zitten freubelen een dit kaartje gemaakt.
ik heb het eenvoudig gehouden want dat vindt ik wel mooi bij deze kaart.
Het papier is van My Mind's Eye ( Stella Rose).
De stempel is van Penny Jhonson, die heb ik ingekleurd met distress ink.
verder is de kaart afgewerkt met Lint en bloemen.
Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden.
Liefs Trudy

Hello All,
First I want to thank you for the nice comments that you always send THANKS hey what a rainy weather today, so I sit crafting one made ​​this card.
I kept it simple because that I find very beautiful with this card.
The paper is from My Mind's Eye (Stella Rose).
The stamp is from Penny Jhonson, which I colored with distress ink.
otherwise the card finished with ribbon and flowers.
I'm curious how you find him.
Hugs Trudy





17 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt en ja, als het plaatje zo moois kan het soms beter uitkomen om er niet teveel bij te plakken, mooi gedaan.
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trudy,

    Super...wat een lief kaartje is dit..en de stempel is prachtig ingekleurd..TOP...
    p.s. bij mijn mannenkaart heb ik het papier van Kaisercraft gebruikt, dat ik bij jou gewonnen heb..het is daar echt mooi voor...
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, ik vind het ook zo'n lief afdrukje met die vogeltjes.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Trudy, ik vind hem prachtig, zo mooi die kleuren ook. Top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi, mooi afdrukje en heel mooi ingekleurd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Trudie en gefeliciteerd met je dochter.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige kaart weer Trudy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje met mooie afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card Trudy, absolutely beautiful image.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het heeft ook niets méér nodig!
    Prachtig kaartje met een ontzettend lief stempeltje heb je weer gemaakt!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi plaatje! Heeft zeker niet veel meer nodig, je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie, stijlvolle kaart! Prachtig kleuren, mooi papier en wat een lief stempel!! Super mooi!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend ingekleurd en je kaart is helemaal TOP!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Trudy, het heeft ook niet meer nodig. De afbeelding is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit weer een schitterende kaart Trudy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow, wat een schitterende kaarten heb je allemaal gemaakt.
    die van de vorige post is ook al zo,n beauty en leuk idee.
    fijn weekend meisje.
    An

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je m'n blog kom bezoeken ,
en heel hartelijk bedankt voor de lieve reacties.

How nice that you come visit my blog, and thanks for the nice comments.

Liefs Trudy