woensdag 7 december 2011

Hallo Allemaal
Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reactie's die ik gekregen hebt op m'n minialbum.
Hier is dan weer een kerstkaartje van mij,
 Ik heb deze gemaakt van het mooie papier van Maja Design.
De kaart heb ik afgewerkt met geponste bloemen en sterren.
allemaal nog een fijne dag gewenst en tot de volgende creatie.
Liefs Trudy

Hello Everybody

First, I want to thank you for the nice comment's I've got on my mini album.
Here again a Christmas card from me,
I have made ​​this beautiful paper by Maja Design.
I finished the card with punched flowers and stars.
all have a nice day and wish the next creation.
Hugs Trudy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je m'n blog kom bezoeken ,
en heel hartelijk bedankt voor de lieve reacties.

How nice that you come visit my blog, and thanks for the nice comments.

Liefs Trudy