zaterdag 5 november 2011

Sara Kay kaart

Hallo Allemaal
Ik ben vrijdag aan mijn been geholpen
Deze week moet wat rustig aan doen
dus lekker met het beentje omhoog zitten.
Vanaf een maandag mag ik het geleidelijk weer wat meer gaan doen.
ik heb een trui op de pennen gezet met naalden no 7 dus  komt nu de trui ook wat eerder af.
want stilzitten is niets voor mij,ik moet wat te doen hebben.
dus ik zal deze week weinig of geen reacties geven, maar dat komt wel weer.
deze kaart die ik nu plaatst heb ik al wat eerder gemaakt,
de stempel is van Sara Kay en ingekleurd met copics.
verder afgewerkt met bloemen.
Liefs Trudy


Hello Everybody

I have Friday on my leg helped
This week, some take it easy
So nice to sit up the leg.
From a Monday I should do a little more gradually.
I put a jumper on the pins with no needles 7 So now comes the sweater off some more.
So this week I will have little or no reaction, but it will come back.
this card that I put everything I have been made​​,
the stamp of Sarah Kay and colored with Copic.
completed with flowers.
Hugs Trudy

18 opmerkingen:

  1. Het is een heel mooi kaartje,lekker fris met die fel rode bloemen!

    Sterkte met je been,

    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit schattige kaartje, veel beterschap met je been

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte met je been en succes ,met d trui! Je kaartje is weer prachtig!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk e mooi kaartje heb je gemaakt Trud!!
    Veel sterkte en beterschap met je been en succes met de trui,maar dat komt vast goed nr 7 dat zijn opschieters (lol).

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart met een super mooie afbeelding erop! Sterkte met je been en succes met het breien van de trui!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Trudy en beterschap met je been!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje en heel veel beterschap
    met je been

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. allereerst wil ik je beterschap wensen, je kaartje vind ik prachtig, succes met het breien van de trui.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Trudy en sterkte met je been.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte met je been, hopelijk gaat het herstel spoedig. Maar wat een super mooi kaartje dit!! Mooi die felle kleuren rood!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Trudy,
    Wat een mooie kaart, en het allebeste met je been.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Trudy,
    You card is very fabulous!!!
    I love the look and sarah is adorable.
    Wonderful colouring.
    Big hugs, Murielle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel sterkte met je been Trudy!

    Je kaart is een schatje, ik ben helemaal weg van deze stempel.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart Trudy,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.
    Sterkte met je been en het stil zitten.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a gorgeous card and that stamp image is to die for!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief en mooi kerstkaartje Truddy!
    (zeker als je 'm vergroot, mooie frisse kleurtjes)
    Beterschap en sterkte met je been, gelukkig zijn er nog véél meer hobby's de we kunnen uitoefenen als het even niet mee zit!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schattig kaartje!

    beterschap voor je!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik hoop dat je je ondertussen weer wat beter bent gaan voelen Trudy.
    Je kaartje is weer prachtig.
    Beterschapsgroetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je m'n blog kom bezoeken ,
en heel hartelijk bedankt voor de lieve reacties.

How nice that you come visit my blog, and thanks for the nice comments.

Liefs Trudy